Informacje organizacyjne:
Szkolenie jest przygotowane dla grupy do 12 osób.
Termin realizacji szkolenia 17 -18 grudnia 2015 roku.
Miejsce: Centrum Biznesowe AURUM , ul. Waliców 11 , 00-851 Warszawa
Koszt 3200 zł za osobę.
Wprowadzenie:
W biznesie posiadanie dobrego pomysłu lub tzw. „Fachu w ręku”, to zdecydowanie zbyt mało do sprawnego poruszania się w świecie biznesu, zrozumienia Klienta, zmienności otoczenia i istniejących reguł będących niezbędnymi do osiągania zysków. Szkolenie głównie kierujemy dla osób kreatywnych, pomysłowych, twórczych, ambitnych, dla których uzupełnienie wiadomości z zakresu zarządzania otworzy realną możliwość przekucia swoich umiejętności w rentowny biznes. Program szkoleń, jest zbudowany z myślą o obecnych i przyszłych właścicielach firm jak i osobach odpowiedzialnych za kierowanie firmami. Opracowany na podstawie najnowszej wiedzy i rozwiązań stosowanych na świecie charakteryzujący się szczególnym programem opartym – prócz wiedzy teoretycznej – na dużej ilości warsztatów i i ćwiczeń symulacyjnych. Cel naszych szkoleń jest precyzyjnie określony i realizowany. Koncentrujemy się przekazaniu określonej umiejętności praktycznej, pozwalającej osiągnąć realne sukcesy w biznesie.
Cele – zdobycie wiedzy i doskonalenie praktycznych umiejętności z zakresu:
Określenia wizji oraz misji firmy
Planowania strategicznego w myśleniu o firmie
Analiza otoczenia konkurencyjnego oraz trendów rynkowych, ocena szans i zagrożeń
Analiza posiadanych zasobów, źródeł sukcesu i przyczyn porażki
Planowanie kluczowych procesów w przedsiębiorstwie oraz ich optymalizacja
Poszukiwanie nowych możliwości rynkowych
Zasad organizacji nowej firmy
Grupa docelowa
Obecni i przyszli Menedżerowie oraz właściciele małych i średnich firm.
Korzyści dla organizacji i uczestników
Skuteczniejsze wykorzystanie swoich unikatowych zdolności w biznesie
Umiejętność opracowania biznes planu
Umiejętne przeprowadzenie analiz, opracowanie założeń planów strategicznych
Właściwe dopasowywanie założeń biznesowych
Umiejętność zarządzania ryzykiem
Poznanie kanonu wartości komunikacji w biznesie
Metody pracy szkoleniowej
Ćwiczenia indywidualne i grupowe
Symulacje, umożliwiające uczestnikom doświadczanie procesów będących tematem szkolenia
Przykłady, Prezentacje, Wykład
Dyskusje
Ograniczenia oraz warunki uczestnictwa: